sunny day!

Superhärlig dag igår! Solen sken hela dagen och vi myste i sommarvädret! Först blev det att ta en cykeltur med brudarna till skolan för att förbereda inför Esters Mässa. Medans Amanda och Frida hade engelska drog jag, Malin och Zaida hem för att steka lite i värmen! Lirade lite fotboll med grabbarna, lyssnade på musik och bara njöt! Mot kvällen blev det en cykeltur till coop för att inhandla lite småsaker.
Idag däremot har det varit lite halv taskigt väder men ändå varmt! Esters mässa idag gick bara bra! Sitter just nu och håller på att somna på datorn så slänger in lite härliga bilder från gårdagen och hoppas på lika fint väder till helgen!
och vet ni.. det är en vecka kvar nu i skolan, alltså studentveckan! Heelt galet :D
Nej nu blir det sängen..
Godnatt på er
påväg hem från skolan med mina fina brudar.. haha
finns ett jättemysigt som geter Tildas cafe och restaurang som jag bara fick lov att ta kort på :P
steek
raaaamz
fotboll
Bea kom på besök!
till coop
Fridis
Malin med världens coolaste linne. Tror jag snor med mig det hem Malin...
wiie!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0