Spontan - festen

Hej på er!
Dagarna bara springer iväg och nu har vi exakt 5 dagar kvar tills den stora dagen är kommen! Så det vi gör nu är att leva livet och festar! Finns väl inte så mycket mer att säga. I fredags blev det en hemmafest, blev lite spårad men det blir det väl oftast med våra fester här på lillhagen! haha. Och igår var vi på en spontan - fest lite utanför stan. Det var grymt. Det låg uppe på ett berg där det kryllade av folk och härlig musik spelades. Skulle även träffa min Sofie som var här och sprang Göteborgsvavet men stackaren hamnade på akuten! Så får träffa henne när jag kommer hem istället.
Solen skiner idag också så det var prat igår om att dra till Saltholmen. Får se  hur det blir med de när alla vaknat!
Nu ska jag ta en joggingtur! Ha en bra dag alla :)

Bilder från i fredags



lite förfest med mina Borlängebrudar till en början





sedan fest på vinden av alla ställen!


















<3


Gårdagens bilder



förmiddagen tillbringades vid grillplatsen med lite cider ute i solen



Ola blev barn på nytt när han fick på sig mössan och pistolen. Han såg precis ut som Emil i Lönneberga












Sedan hem för att äta och fixa oss






haha här försöker Zaida ta min lime .. men det lyckades hon inte med ;P



påväg in med bussen





Sedan mötte Sandra upp oss på vägen













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0