en helt vanlig onsdag

Dagen eller rättare sagt eftermiddagen har tillbringats in Amandas place, haha :P vi har gjort allt och inget, snackat lite skit och bara chillat eller lanat som Amanda säger! Nu kollar vi igenom massa assesoarer som hon har och röjjer undan lite :) det är kul och kika vad hon har för fint!
Idag hade vi nationellt prov i svenska B, det gick bra tycker jag, en uppsats på nio sidor var inte lite jobbigt. Men nu är det iallafall över och nu är det endas två prov kvar och en rapport som skall in! Sedan är allt över.. så enormt tomt det kommer bli men samtidigt väldigt skönt!
Imorgon är vi lediga och även på fredag så det blir stan igen för att kika på studentskor återigen.. Hoppas verkligen jag hittar dom nu! Får ta med mina coacher som får hjälpa mig.
Får se hur helgen kommer att se ut. Har blivit förfrågad av Carro om jag vill med ut och segla, det skulle vara jättekul men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det återstår att se. Nu ska jag ringa min Tom.
haha hade tråkigt medans Manda städade ..
men sen kom hon och hade lika tråkigt som jag.. haha
puss på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0