tur i oturen

Ögon är inte att leka med.. Blev en tidig kväll för mig ändå igår, kände av mitt vänstra öga hela dagen igår men tänkte inte så mycket på det. När jag kom till Amanda blev det bara värre och värre och till slut kunde jag inte ens öppna mitt öga, knappt mitt andra öga heller för det gjorde så sjukt ont. Så tjejerna fick skjutsa hem mig med bilen så jag fick hemoch vila och spruta in äcklig salva i ögat som jag fick av Amanda. Tack tjejer för att ni ställde upp som alltid, haha kände mig lite som en gammal tant där ett tag när jag knappt hitta mina glasögon som var på huvudet! Idag känns det bättre iallafall, får se om vi får lov att åka in med de eller om jag kan få slippa det. Vill blir frisk från förkylningen och allt nu.. nu får det räcka! Dagen idag blir nog lugn, vila och ta igen sig så man kan gå till jobbet imorgon.
Hoppas ni haft en toppen helg! :) Nu blir det städning i rummet
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0