för dig ska jag göra tusen gånger om

Hejsan!
Hoppas ni mår lika bra som jag i detta härliga väder! Jag har precis ätit en god frukost med mamma och Anton, som var på besök!  Tog en varm och skön dusch och nu ska ja göra mig klar för en road trip till Falun med mami. Ska kika på en vinterjacka men tror jag redan bestämt mig för vilken jag vill ha. Så det blir nog att beställa en brun fjällräven jacka som jag alltid gått och trånat efter! Mot kvällen ska vi brudar till Amanda Ö i Gustavs på lite mys-spa- & spelkväll! Trevligt, trevligt :)
Igår blev det lite ärenden på stan, sen lunch på Galaxen med Elin, eller mathörnan som de nu för tiden heter, haha. Tog en körvända med mamma för att handla lite mat och drog till Evelina på myskväll med Norell, Petronell och Therese. Idol och en vända förbi skrubben såg kvällen ut.
Nu lär jag göra mig klar.
Ha en fortsatt bra lördag!
Puss
Tilda






försökte oss på en höstbild bland löven men resultatet blev inte så bra med Amandas mobil ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0