Göteborg <3

Ligger i sängen och ska förska sova, men det går inte. Sitter och lyssnar på "Lillhagsspellistan"  och kollar på massa bilder från tiden i Göteborg.. Det gör ont i mig och se på alla bilder. För den tiden är så enormt saknad och om jag hade fått en önskan just nu så var att spola tillbaka tiden, tillbaka till de underbara året som jag fick uppleva med alla härliga människor. Jag kollar på mappen " Göteborg" varje dag och just ikväll kände jag hur det tog emot när jag såg dem.. Men man får helt enkelt blicka tillbaka på hur sjukt kul det har varit..



solbrända ben, pirr i magen inför första skoldagen, sol och underbara skolan som låg precis vid vattnet



alla galna fester tillsammans, mina tjejer på besök, trädgården



Galna kvällar/ nätter på vårat favoritställe Golden Days ..


Hemmafesterna som slog allt.. Här hade vi shotrace i Oskars rum



träffade mycket nya och härliga människor



Grillfesterna nere vid fotbollsplanen



studentkryssningen till Riga!



spontanfesten i Slottskogen





maskeradparty!



jag och min vän Ola



härliga sommardagar



mysiga fikastunder på Soho



haha dom galna köckslektionerna tillsammans


'
Öckerövecka, en av de bästa veckorna



praktik på svt, jag fick biljetter till på spåret! haha



Glassig dag ute på saltholmen


studentveckan, kvällarna nere vid brasan



Och till sist, den stora dagen - Studentdagen som fylldes med glädje och tårar. Har tusen bilder till men om jag skulle lägga upp dom skulle jag fått göra en egen kategori för de, haha. Nu ska jag föröska somna med ett leende på läpparna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0