perfect holiday

Ännu en nykter helg. Men man kan såklart ha roligt utan alkohol, det bevisade iallafall jag och Amanda i lördags!
Igår blev det mys hela dagen. Tog en vända förbi kupolen sen mot kvällen kom Norell till mig sen drog vi och hämtade upp grabbarna och mot hemmakväll! Vi hyrde rec2, as läskig skräckfilm. Och jag som är världens mest lättskrämda person, blev faktiskt inte så rädd. Trodde jag skulle dö rent ut sagt, men efter ett tag lugnade man ner sig, haha!
Idag blir det att fixa lite saker och träffa Norris igen. Sola och en sväng förbi kupolen igen. Kvällen återstår att se :)

Stod tre fina blommor på mitt bord när jag kom hem i fredags, som grattis för körkoret från min söta bror och Rebecka. Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0