smart has the plans, stupied has the stories

Hemkommen från ett pass, helt slut i både kropp och själ. Dagen har varit toppen! Supersöta barn på dagiset, blev en favorit hos många. Synd bara att jag inte hinner jobba där imorgon. Klockan står på 05.00, börjar 05.30 på galaxen och blir där fram till lunch! Får se om jag hoppar in nån timme med barnen på eftermiddagen. Nu blir det en varm dusch, tv och sängen. Den är efterlängtad
sweet dreams





När jag kollar på bilden kan jag verkligen känna den dära känslan som man känner när man är utomlands, värmen, sanden mellan tårna och den svalkande duschen som man fick skölja bort all sand med. Villl utomlands nu, måste det vara så dyrt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0