Livet kan inte värderas utifrån det antal andetag vi tar. Viktigare är platser och ögonblick som får oss att tappa andan

Hej hopp!
Helgen har varit godi good! Blev lite förkrök hos Jennifer i stan med lite flickor som jag inte träffat på ett tag. Sen vidare till s2!
Idag har jag varit på körskolan med Tim och Kim, tog sällskap med dom till stan och drog förbi fetto tattoo och var sällskap till Rebecka som skulle tatuera sig, och resultatet blev jättebra! Så nu blev jag ännu mer sugen. Så snart är det nog dax för mig också! Imorgon blir det tidig uppstigning, har inte min tröttis bredvid mig som jag hade imorse. Så jag lär pallra mig till körskolan, har fått orde från Kim också, haha. Till kvällen blir det nog tacokväll hos Jakob i Tällberg! Det ser jag fram emot.
Nu blir det godnatt för mig :) sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0