You look like a dying duck in a thunder storm

blev som sagt fika igår med cam och norran! Myspys. Blev en vända på stan efter de. Sen drog mandis på träning och Camilla drog med mig hem. Övningskörde och myste på kvällen till en film som jag hann se i 10 min sen slocknade jag.. haha typiskt mig. Ikväll ska jag över till camilla med mina lovers och kika idol! Älskar när det gått så långt som nu på idol. För då samlas vi alla i gänget och har kul :) wiie!
Nu känner jag doften av hembakad pizza från köket. Så ska göra mig klar, käka sen ta cykeln till byängesvägen!
Hej hopp!



fikabilder från igår
amandas söta bakelse!



jag tog en av mina favoritbullar och camilla bakad potatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0