chillin

som sagt Göteborgsresan var kanon! En av de bösta helgerna på ett tag. Alltid lika skönt att komma dit, och de sjuka är att man kände sig så hemma när vi kom fram. Dit ska jag.. frågan är bara när.
Idag har jag pluggat körkort igen. På eftermiddagen kom Amanda och hämtade upp mig för en tripp på kupolen. Fick hem lite fina höst plagg till garderoben! Och nu sitter vi helt döda framför tv och myser bara, blir nog läggdags strax. Har fått låna  min söta brors och Rebeckas lägenhet denna vecka, så kvällen har spenderats här. Idolmys och blev ett liten lektion på Rebeckas strippstång också, haha sjukt kul det är med lap dance, men behövs mycket teknik innan man får till alla steg!
Nu ska jag dra mig till Amanda i soffan igen, kolla på tv sen slagga
Gådnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0