hej på..

er
Dåligt med uppdatering, men det kommer bli bättre, sakta men säkert, haha! Gårdagen bestod utav körlektion, falun med Camilla och Jennie. Mot kvällen träffade jag Amanda, Norell och Sandra. Manda kom och hämtade mig, drog förbi Eves jobb och hälsade på en snabbis och sen vidare till Sandras nya och mysiga lya, som hon ska bo i 3 månader typ. En jätttefin etta mitt i stan!
Idag hade jag min sista körlektion för denna och nästa vecka eftersom jag drar till Götet nästa fredag. Vaknade och drog ut och sprang det första jag gjorde imorse, pallrade mig till körskolan sen hem igen för att städa mitt stökiga rum! Duktigt gjort av mig tycker jag!
Morgondagen blir att plugga teori och träffa mina bästa igen.
Godnatt på er! : )
dagens outfit , gillar verkligen mormors skjorta som jag hittade hos henne och fick! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0