Massage

Godkväll!
Nyss hemkommen från gymmet. Körde ett kvällspass med Elin och de ska jag göra flera gånger, var så sjukt skönt! Fick lote flash back från när man spelade innebandy och kom hem sent.. Dagen spenaderade jag med Amanda och Frida, fikade på Wayenes och lunchade även ihop. På eftermiddagen blev det körskolan och övningskörning med papi!
Okrade inte skriva igår. Det finns inte så mycket att skriva, jag gör inte så mycket mer än att sitta på den dära körskolan och kör bil varje dag känns det som,haha! Men jag ska ha det dära kortet! Och då gäller det att ta ta i det också.
Imorgon ska ja på helkropps massage, ska bli underbart! Och nu blir det sängen
Godnatt på er!
min feeta men jättegoda ha,burgare som ja gjorde här om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0