you don't see me as I wish you would.

Massage stod som sagt på mitt schema igår. Underbart, det behövde både jag och min stela kropp. Fick sällskap av Tim också på körskolan, kul! Vi tog sällskap till stan efter teorilektionen sen drog jag hem och tog en powerwalk med mammi! Åt god mat och träffade min Camilla för att kika på idol. Blev hallon/blåbärspaj och te, mys!
Idag gick jag upp i rätt skaplig tid fast jag var en nattuggla igår, fick ett ryck och städade heela huset. Så nu ska ja ta tag i lite saker och börja packa, för imorgon sticker vi till Götet! :D Fick reda på att Ola och Oskar åker hit och tar sällskap med oss ner! Jag är så lycklig, jag har verkligen saknat Göteborg och alla härliga människor som jag får träffa igen.
Nu ska jag fortsätta pyssla, sen träffa mina tjejor på en fika eftersom jag och Amanda sticker imorgon
Puss på er!
snartsnartsnartsnart

Kommentarer
Postat av: Amanda

fan va sjukt, tänkte skriva texten som du har som rubrik, på facebook idag :D hade så bra i götet nu flickor, love you <3

2010-09-09 @ 22:38:47
URL: http://amandanorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0